Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady...
Rejestry, ewidencje oraz wykazy prowadzone są w oparciu o zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 12.12.2003 r. ze zm. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.MS.2003.5.22), zaś archiwa w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dn. 05.03.2004r. ( Dz. U Nr 46 poz. 443) z późn. zm. i 04.04.2014r. ( Dz. U z 2014r. poz. 991) w sprawie przechowywania akt spraw sądowych oraz ich przekazywania do archiwów państwowych lub do zniszczenia. W/w przepisy obligują sądy do wprowadzenia i stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt.
Dane zawarte w rejestrach udzielane są stronom i uczestnikom postępowania oraz na żądanie uprawionych osób.
